Hem » "Recension av LusciousHookups.com: A Luxurious Dating Platform"

Rapport för LusciousHookups.com recension

De dejta sajten LusciousHookups.com säger sig ha nära två miljoner medlemmar, varav många är extremt snygga. Vi kan registrera oss gratis och kontakta intressanta singlar från vårt närområde. Vi tror inte att det höga antalet medlemmar på denna sida är sant eftersom det finns många falska profiler i medlemmarnas område. Det är de som gör LusciousHookups.com till en falsk chattbluff.

De många falska medlemmarna är inte alltid lätta att upptäcka. Faktum är att operatören vill att du ska ha aning om dem. Du behöver ett premiummedlemskap om du vill ha konversationer i chatten. De falska profilerna är till för att underhålla dig. De är antingen botar som skickar genererade meddelanden, eller företagsanställda, som har utbildats för att manipulera dig. Webbplatsens operatör hanterar många bedrägerier dejting sidor. Maunaloa Ltd är baserat i Nicosia på Cypern.

Scrolla ner för att läsa detaljerna i vår recension av LusciousHookups.com.

Detaljer om recensionen av LusciousHookups.com

LusciousHookups.com ser lovande ut vid första anblicken. Tydligen är det här vi kan stöta på många snygga kvinnliga medlemmar som letar efter sexdejter. På landningssidan kan vi se några slumpmässiga uppdateringar. Flera kvinnliga medlemmar delar med sig av sina tankar och verkar vara desperata efter sexuella äventyr med män. Inget av detta är faktiskt verkligt. Operatören vill bara att du registrerar dig. Den här sidan är en rip-off.

Registreringsformuläret är mycket lätt att hitta. Det finns dock ett intressant uttalande som inte är så lätt att hitta. Strax under registreringsformuläret tar operatören upp frågan om datorgenererade profiler, nyhetsbrev och personuppgifter. Detta delas med tredje part. Vi förstår varför följande påstående bara finns i det finstilta.

Jag samtycker också till att ta emot nyhetsbrev via e-post, kontouppdateringar, specialerbjudanden och kommunikation från datorgenererade virtuella profiler, riktade mot mina intressen, skickade av luscioushookups.com eller lhcupids.com, och samtycker till att tillåta att mina personuppgifter delas med tredje part.

Förföriska meddelanden och falsk uppmärksamhet

Efter att ha registrerat oss på LusciousHookups.com kan vi äntligen chatta med medlemmar, som de vi kunde se på målsidan. Vi behöver inte vänta för länge på svar. De andra medlemmarna verkar väldigt pratsamma. Vi drar till oss mycket uppmärksamhet. Många kvinnor vill träffa oss i verkligheten. Något känns dock konstigt här. Svaren vi får verkar genererade och lite vaga. I själva verket har vi att göra med de datorgenererade profilerna, som nämns av operatören.

En annan definition av dessa profiler finns i användarvillkoren

Från tid till annan, medan du använder våra tjänster, kan du interagera med automatiserade onlinekonton och/eller falska profiler, där allt innehåll har genererats av antingen: a) verkliga personer som endast har kontrakterats eller anställts av oss för ändamålen anges nedan; eller/och b) genom automatiserade program eller skript.

Medlemsprofilernas sanna natur

Tydligen har vi att göra med bots här. Men operatören talar också om riktiga människor, som övervakar fiktiva profiler. Företagsanställda, som fungerar som falska chattoperatörer, kan hittas på många bluff-dejtingsajter på internet. Riktiga människor kan manipulera dig i chatten genom att förse dig med rätt meddelanden.

Vi kan bara skicka ett fåtal meddelanden. Plötsligt behöver vi ett premiummedlemskap. Detta premiummedlemskap förlängs automatiskt tills vi säger upp det. Många vanliga dejtingsajter erbjuder premiumprenumerationer som den här. LusciousHookups.com behöver inte nödvändigtvis vara en prenumeration rip-off. Dock, Maunaloa Ltd, kan inte litas på. Denna operatör, baserad i Nicosia på ön Cypern, har kritiserats i flera användarrecensioner på internet.

Slutsatsen från vår LusciousHookups.com recension

Vår erfarenhet av LusciousHookups.com var otillfredsställande. Vi tvivlar på att profilerna på denna sida är riktiga människor, eftersom de ofta skickar automatiserade datorgenererade meddelanden. Att köpa ett abonnemang är nödvändigt bara för att prata med icke-existerande medlemmar. Den här webbplatsen drivs av Maunaloa Ltd och är en rip-off. Liknande upplevelser har rapporterats av andra användare i onlinerecensioner.

Det här är våra rekommendationer för en alternativ webbplats.

sv_SESwedish