Hjem » En anmeldelse af Fuck-Me.io: Deceptive Inspection i marts 2023

Fuck-Me.io er en afslappet dating tjeneste, der har til formål at sende spam-e-mails til sine brugere for at promovere andre websteder. Disse websteder kan enten tilhøre webstedets operatør eller andre virksomheder, der samarbejder med Technius Ltd. Selvom webstedet hævder at udelukke enhver form for rip-off, er profilerne falske, og vores forskning har vist antydninger af en falsk chattjeneste. På trods af at de tilbyder sine tjenester gratis, er der bestemt en fangst. Det virker usandsynligt, at operatøren ville give gratis tjenester, hvis det ikke gavnede dem på en eller anden måde.

Det er muligt, at operatøren muligvis modtager indtægter fra andre virksomheder, der betaler dem for at sende spam-e-mails. Denne side ser ikke ud til at være særlig populær, hvilket er endnu en indikation på, at den er upålidelig. Hvis dette websted virkelig var legitimt, ville det have flere brugere, da det er en gratis tjeneste. Det lave antal aktive brugere tyder dog på, at der ikke er nogen reelle resultater ved at bruge dette websted. Derudover har siden et meget grundlæggende matchmaking-system, hvilket indikerer, at operatøren ikke har lagt meget indsats i at skabe det.

Ikke en solid Casual Dating Service

Hvis du leder efter en ægte datingside, er denne side ikke noget for dig. Selvom vi fandt et par positive anmeldelser online fra tidligere brugere, der talte meget om det venlige, imødekommende og fordomsfrie samfund, virker de scriptede. Da hjemmesiden Fuck-Me.io drives af Technius Ltd beliggende i Nicosia, Cypern, er det værd at nævne, at et par andre virksomheder baseret i dette område ikke er pålidelige. Derfor er det sandsynligt, at denne operatør måske ikke er anderledes end resten.

Dette er vores anbefalinger til et alternativt websted.

da_DKDanish