Hem » En recension av Fuck-Me.io: Deceptive Inspection i mars 2023

Fuck-Me.io är en casual dejta tjänst som syftar till att skicka skräppost till sina användare för att marknadsföra andra webbplatser. Dessa webbplatser kan antingen tillhöra webbplatsens operatör eller andra företag som samarbetar med Technius Ltd. Även om webbplatsen hävdar att den utesluter någon form av rip-off, är profilerna falska, och vår forskning har visat antydningar om en falsk chattjänst. Trots att de erbjuder sina tjänster gratis finns det definitivt en hake. Det verkar osannolikt att operatören skulle ge ut gratistjänster om det inte gynnade dem på något sätt.

Det är möjligt att operatören kan få inkomster från andra företag som betalar dem för att skicka ut skräppost. Den här sidan verkar inte vara särskilt populär, vilket är ytterligare ett tecken på att den är opålitlig. Om den här sidan verkligen var legitim skulle den ha fler användare eftersom det är en gratistjänst. Det låga antalet aktiva användare tyder dock på att det inte finns några verkliga resultat från att använda den här webbplatsen. Dessutom har sajten ett mycket grundläggande matchmaking-system, vilket indikerar att operatören inte lagt ner mycket ansträngning på att skapa den.

Inte en solid Casual Dating Service

Om du letar efter en äkta dejtingsajt är den här sidan inte den för dig. Även om vi hittade några positiva recensioner på nätet från tidigare användare som talade mycket om det vänliga, välkomnande och fördomsfria samhället, verkar de skriptade. Eftersom webbplatsen Fuck-Me.io drivs av Technius Ltd i Nicosia, Cypern, är det värt att nämna att några andra företag baserade i detta område inte är tillförlitliga. Därför är det troligt att den här operatören inte skiljer sig från resten.

Det här är våra rekommendationer för en alternativ webbplats.

sv_SESwedish