Hjem » En anmeldelse av Fuck-Me.io: Deceptive Inspection i mars 2023

Fuck-Me.io er en uformell dating tjeneste som tar sikte på å sende spam-e-poster til sine brukere for å markedsføre andre nettsteder. Disse nettstedene kan enten tilhøre nettstedets operatør eller andre virksomheter som samarbeider med Technius Ltd. Selv om nettstedet hevder å utelukke enhver form for rip-off, er profilene falske, og vår forskning har vist hint om en falsk chattjeneste. Til tross for at de tilbyr sine tjenester gratis, er det definitivt en hake. Det virker usannsynlig at operatøren ville gi ut gratistjenester hvis det ikke var til fordel for dem på en eller annen måte.

Det er mulig at operatøren kan motta inntekter fra andre virksomheter som betaler dem for å sende ut spam-e-poster. Denne siden ser ikke ut til å være veldig populær, noe som er en annen indikasjon på at den er upålitelig. Hvis dette nettstedet virkelig var legitimt, ville det ha flere brukere siden det er en gratis tjeneste. Det lave antallet aktive brukere antyder imidlertid at det ikke er noen reelle resultater fra å bruke dette nettstedet. I tillegg har siden et veldig grunnleggende matchmaking-system, noe som indikerer at operatøren ikke la mye innsats i å lage det.

Ikke en solid uformell datingtjeneste

Hvis du leter etter en ekte datingside, er ikke denne siden noe for deg. Selv om vi fant noen få positive anmeldelser på nettet fra tidligere brukere som snakket godt om det vennlige, imøtekommende og fordomsfrie fellesskapet, virker de som manus. Siden nettstedet Fuck-Me.io drives av Technius Ltd som ligger i Nicosia, Kypros, er det verdt å nevne at noen få andre selskaper basert i dette området ikke er pålitelige. Derfor er det sannsynlig at denne operatøren kanskje ikke er annerledes enn resten.

Dette er våre anbefalinger for et alternativt nettsted.

nb_NONorwegian